Bemelegítő koncertek

Két hét és itt a Volt!!

 ...vagyis kezdetét veszi végre az igazi fesztiválszezon! Egy éve erre várok! Remélem időben tudok majd ajánlókat írni. Már csak a magam érdekében is. Most is lemaradtam pár koncertről (legutóbb épp a PASO vasárnapi ZP-s koncertjáről), csak mert nem tudtam róla. Bezzeg, ha előre írok ajánlót...

 Egy kissé elkéstem ezzel a júniusi ajánlóval - úgy 20 napot -, de talán még nem túl késő. Annál is inkább, mert a Zp-ben egészen erős program lesz az utolsó két hétben (mármint júniusban).

 Rögtön ma este Hiperkarma! Legutóbb a tavalyi Szigeten sikerült elcsípni őket, azóta is erre várok. Talán ma végre összejön.

 Holnap pedig a szokásos kettészakadhatnék fog rám törni, már előre tudom. Persze az alap, hogy a Zene Ünnepét, vagyis a Városligetet választom 6-tól. Akkor kezd a Pannonia Allstars Ska Orchestra, akik egyre inkább elmozdulnak a tradícionális ska irányába, de azért még mindig nagyon pörögnek a bulik. Mindez kihelyezve a városligeti Királydombra... A délutánra jövendölt 35 fok után kevéssel valószínűleg igazi fesztivál hangulat lesz. Utánuk következik a Debut Sur le Zinc Franciaországból. Őket kevéssé ismerem, leginkább a Radio Caféból Nesta révén, de ennyiből is biztos vagyok benne, hogy fergetes koncert várható. Valószínűleg ezalatt már a ZP-ben is belekezd a Ladánybene27 (este8), szóval tartok tőle, hogy ez most kimarad. Kár. Új lemezüket mutatják be, jónéhány közreműködővel, biztos nagyon zsír lesz. A Városligetben a Debut után egy olasz zenekar is fellép (Mau Mau), na róluk aztán végképp semmit sem tudok, csak annyit, hogy max 10-ig játszhatnak. Akkor ugyanis csendrendelet, szóval akinek nem elég ennyi a jóból (így hétköznap), mehet át a West Balkánba afterparty-ra.

 Vasárnap (06.24), csak hogy jól (kipihenten) indulhasson a jövő hét, Quimby lesz a Zp-ben. Szintén kötelező program, talán az egyik legjobb magyar koncertzenekarról van szó. Tavaly például 3 fesztiválon is láttam őket, minden buli hibátlan volt!

 Persze pihenés az nem lesz, ha minden jó koncertet látni akarok jövő héten. Továbbra is Zöld Pardon (most máshol nem igazán leltem kedvemre valót), sűrű lesz a hét: hétfő - Belga, kedd - Guilty Parties, szerda - Neo, csütörtök - HS7.

 Ebből az illusztris névsorból a Guilty Parties-t emelném ki, kell-e mondanom: KÖTELEZŐ! :) Szerintem a világ legjobb tribute zenekara, Rage Against the Machine-t játszanak, mióta az eredeti feloszlott. Én ugyan a Rage-et sajnos még nem láttam élőben (elvileg most újra van rá esély, hogy egyszer még ez is megtörténjen), de róluk még azt is el tudom képzelni, hogy jobb, mint az eredeti. (Az együttes egyébként polgári nevén a Subscribe.) A légszomj garantált!