2012 júniusban mutatja be az Apple az iTV-t

Nem tudom, mi lehet az oka, de az Apple termékeivel kapcsolatban mindenki szeret jól értesült lenni, egymást érik a biztos forrásból származó infók, pletykák, amiket persze tényként közölnek az erre szakosodottak. Márpedig ha ennyien művelik, nem lehet ez olyan nagy dolog, kipróbálom hát én is! Íme az én jóslatom, a hvg.hu tegnapi hírére alapozva:

Ahogy a címben is jeleztem ez a bizonyos legújabb, misztikus eszköz, az Apple saját tv-je 2012 júniusában fog megjelenni, vagyis akkor mutatják majd be egy keynote-on. Hogy miből gondolom ezt? Hát abból, hogy szerintem nem a fejlesztés elhúzódása miatt került az iPhone 4S premierje őszre, hanem azért, mert az iPodok már annyira jelentéktelenek az Apple számára, hogy önmagukban kevesek egy show-hoz, és ezentúl mindig az aktuális iPhone-nal együtt érkeznek a ráncfelvarrások. Na és persze azért, hogy így felszabaduljon a júniusi időpont az új Apple TV előtt (a mostani Apple TV névre keresztelt terméket szerintem vagy átnevezik, vagy - ami még valószínűbb - megszüntetik). Az iPad premierje marad az év elején, így szépen lefedik majd jóféle, hype-olható termékekkel az egész évet.

És ha már ennyire belejöttem a jóslásba, tessék, csak most, csak nektek egy bónusz jóslat:

Az eddig megszellőztetett két méreten kívül (32" és 55") a harmadik egy... várj kicsit... 40 colos lesz!!

Látom a jövőt! Bámulatos!!!