Hogy mi az a gerinctelenség?

 Sokféle létezik.

 Mondjuk tegyük fel, hogy a munkahelyeden a fizetésed mellé egy mobilt is kapsz, 10.000 péz havi lebeszélhetőséggel. Ezen persze céges hívásokat is intézel, de a munkatársaiddal ingyen beszélsz rajta, munka közben a vezetékes telefon is ott figyel az asztalodon, szóval ez nem jelentős, így is elég szép summát beszélhetsz magán célból. (a percdíjak nem kicsit kedvezőek, talán mondanom se kell)

 Aztán tegyük fel, hogy egy kolléga nem tud kijönni ennyiből, eccerűen kevés neki a tízezeres keret. Megkér engem ez a kolléga, hogy ugyan, hagy küddjön már egy(-két) sms-t az én céges telefonomról, én úgyis csak 3000 körül használom ki a keretet. Mondom jó, lásd kivel van dolgod, párszáz forint belefér (gondolom én naivan). Persze a kedves kolléga kitöröl minden nyomot, bánom is én, biztos személyes.

 Egyet felejt el mindössze. Hogy ebben a szutyok telefonban benne marad az utolsó beírt sms szövege. Bosszantó tulajdonság, mert hát ki akarja legközelebb is ugyanazt a szöveget küldeni?

 Ma sms-t írtam, és mit találok a szerkesztőben? 4800 Ft + áfa, havi autópálya matrica, a rendszám elég egyértelmű. Aha. Szóval pályamatrica. Ügyes. Ráadásul havi. Ha jól számolom, ez összesen majdnem 6000 péz beleértve az sms-ek meg a szolgáltatás díját is. A havi keret 60%-a. Hát gratulálok! Remélem kettőt is rendeltél!

 Persze nekem ebből - elvileg - semmi bajom nem lesz. Nem vagyok az a túl sokat telefonálós, így is ki fogok jönni a havi 10ezerből lazán, főleg éves szinten. De akkor ennyit a szívességekről...

 Jó, tudom, én voltam a hülye. Faszé bízni meg a másikban!