Fáj a fejem

Be vagyok fordulva, és ma még a fejem is fáj, nem lehet így világmegváltó postot írni...

Viszont összefutottam a Vad Fruttik klipjéval a tévében, miközben a fejfájásommal vívtam esélytelen harcom, és ennek egyenes következménye volt, hogy a lejátszóba is bekerült utána a lemez. Mert zseniális. Mármint a lemez. Nameg a zenekar.

Annyi bizonyos, hogy 2006 magyar felfedezettjéről van szó. Aki hallgatott tavaj ősszel RadioCafét, a Sárga Zsigulit biztos ismeri. Vagy korábbról a Szerelmes dalt. Ami az első Instant!-ra is felkerült. A lemezen pedig ott sorakozik még további 8 elsőrangú tétel, egy színes, és izgalmas zenei világból. Popzene ez, nincs zúzás, vagy világmegváltás, még sincs rajta semmi szégyellnivaló. Mert igenis létezik igényes popzene. Még Magyarországon is! Bármilyen siralmas és szánalmas is a hazai mainstream zenepiac. Elég rápillantani vmelyik MAHASZ listára. Ott tolongnak a mulatós lemezek az élbolyban. A futószalagon gyártott távolkeleti gagyihoz tudnám csak hasonlítani őket. Vagy a tescogazdaságos kerékpárokhoz. Ott sorakoznak azok is az áruházban, múltkor direkt megnéztem: 13ezer pénz volt az egyik. Ezen már tényleg csak nevetni vagy sírni lehet. Akkor persze már inkább a nevetés. Pedig ezek életveszélyesek! Nem is vesztegetek rájuk több szót, aki odáig eljutott a törzsfejlődésben, hogy bulvárszemét helyett ismeretlenek blogba vetett gondolatait olvassa, valószínűleg sosem vetemedne olyasmire, hogy ilyenért pénzt adjon.

Szóval térjünk vissza inkább a Vad Fruttikhoz. Itt van például, a Nekem senkim sincsen című daluk. Igazából az késztetett eme post megírására, hogy aztán írás közben kalandozva kikössek a teszkóbájkoknál, bár ez talán nem a Fruttik bűne. A dalhoz készült klip fent van a youtube-on:

Mondjuk a klipről kevésbé tudok ódákat zengeni, az nem tetszik túlzottan, de a zene miatt azért beteszem. Illetve a szöveget is. Íme:

Vad Fruttik : Nekem senkim sincsen

A buli íze a számban
Lányok neon ruhában
Oldódnak a színpadon
Részeg vagyok, nem is tudom
Mire jó, ha jó ez
Ha az alkohol boldoggá tesz
Akkor az a kevés kis öröm
Is kihányva fekszik a kövön

Fáj a fejem, a szívem túl nagy
És nem tudom, nem tudom hol vagy
Forog a világ, elfolyik minden
Nekem senkim, de senkim sincsen

A torkom összeszorul
Járni alig bírok
Az útra napfény borul
Ha rád gondolok, sírok
Nincs már miben hinnem
Ráuntam a tájra
Nekem senkim sincsen
Most látsz utoljára

Fáj a fejem, a szívem túl nagy
És nem tudom, nem tudom hol vagy
Forog a világ, elfolyik minden
Nekem senkim, de senkim sincsen

forrás: www.zeneszovag.hu

Szóval a lemezt megvenni, ne féljetek, jó lesz! És talán ez a kurva fejfájás is elmúlik már végre...