Respect!

 Azt mondta a Fenyő Balázs, hogy inkább rövid, kis bejegyzéseket kéne írnom, és akkor talán nem maradna ki 2 hónap frissítés nélkül (mondjuk fesztiváloztam, jó?! :)), no meg akkor végig is olvasná őket, nem csak az elejét, meg a végét. Na ez most egy ilyen poszt lesz.

 Persze megint csak a Critical Mass, illetve a közösség, ami mozgatja ezt az egészet. Sokan vagyunk, sokfélék, különböző elhivatottsággal. Van, aki Közbringát ad a Budapestieknek (akik persze még nem értek meg erre), van aki a kivilágítatlan biciklisek ellen küzd fáradhatatlanul, és van, aki még egy suttyó szekuritivel is leáll vitatkozni, csak hogy felhívhassa pár bringás társának a figyelmét: a lakat, amit használnak, maximum optikai védelmet nyújt. (magyarul: lófaszt se ér!)

 A történet (lásd később) egy panaszlevelet eredményezett a West Endhez címezve, szerintem teljesen jogosan. Ami viszont már-már megdöbbentő volt számomra, az a West End marketingigazgatójának a válasza minderre.

A történet az elejétől a végéig elolvasható az alábbi két linken:

Levél a West Endnek - Válasz a West Endtől

Na valahogy így kellene európai módon intézni a panaszos ügyeket!

 Hozzá kell tennem, hogy ettől függetlenül a West End miliőjétől, az ottani szubkultúrától továbbra is kiráz a hideg, elképesztő az a képmutatás, ami ott megy. De ez már egy másik téma...

(asszem ez mégse lett rövid, ha belevesszük a két levelet is... nem megy ez nekem, no... :))